Nakup wineditu

Jiri Vesely jvesely at karlin.mff.cuni.cz
Thu Oct 20 15:07:06 CEST 2005

Myslim, ze u nas to zvladla skola sama. Pokud se
pamatuji, choval se Aleksander Simonic tenkrat velice
vstricne.
Srdecne zdravi
-*ji-

Jaromír Kuben wrote:

> Dobry den.
> Obratilo se na mne uz nekolik kolegu (pracujicich na vysoke skole), ze
> maji problem s nakupem editoru winedit.
> Nevim prosim nekdo o (softwarove) firme, ktera by na zaklade objednavky
> provedla platbu za pozadovany pocet
> licenci a zaslala fakturu v korunach? Ty firmy, o kterych vim, ze to v
> minulosti delaly, nemaji zajem.
> Asi to neni dost lukrativni.
> Dekuji. Zdravi
>                             Jaromir Kuben

Doc.Dr. Jiri Vesely, CSc               Phone:       (+420) 221 913 209
Mathematical Institute of              Fax:         (+420) 222 323 394
Charles University                     Secretary:   (+420) 221 913 203
Sokolovska 83                          Ph./Fax home:(+420) 267 310 082
186 75 PRAHA 8 - Karlin                <jvesely at karlin.mff.cuni.cz>
              http://www.karlin.mff.cuni.cz/~jvesely/