Instalace TeXlive 2004

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Oct 20 14:45:44 CEST 2005

Pavel Dohnal napsal(a):

> Vyzkousel jsem prikaz fmtutil --all a ten hlasi dve chybove hhlasky
> 1) /texconfig/tcfmgr neni souborem ani adresarem
> 2) config file `fmtutil.cnf' not found
> Ten prvni soubor skutecne na celem pocitaci neni nikde, ale ten soubor
> fmtutil.cnf je v adresari /usr/TeX/texmf-var/web2c a do toho adresare
> ukazuje promenna TEXMFCNF.

Zkuste zavolat
kpsewhich -progname=fmtutil fmtutil.cnf.
To by Vam melo ukazat, kde si  "program" fmtutil mysli, ze ma hledat
soubor fmtutil.cnf.
Pripadne
kpsewhich -progname=fmtutil -debug=-1 fmtutil.cnf
s podrobnym vypisem, co se kde hleda. Vysvetleni najdete v dokumentaci
ke knihovne kpathsea. U mne (v tetex3 pod OS/2 je to kpathsea.dvi nebo
kpathsea.pdf).
Na vsech systemech zalozenych na web2c by to melo byt stejne.

Zdravi
                 Jaromir Kuben