Poradi radku

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Oct 20 10:59:16 CEST 2005

Dobry den..
Pred casem jsem to resil ... :-) manualne to jde nejrychleji ... staci
par otazek vyjmout a dat na jine misto a je to tak zprehazene, ze nikdo
neprijde na system jaky dvojice byly pohoromade predtim nez jste to
udelal ...

Zdravi Jarda Hajtmar

Ladislav Kašpárek napsal(a):

> Dobry den,
> mam nasledujici zdrojovy text pro plainTeX:
>
> \let\otazka=\line
> \otazka{derivace}
> \otazka{vektory}
> \otazka{vyroky}

> \otazka{nerovnice}
> \bye
>
> Jsou to temata matur. otazek z matematiky :-)
> Potrebuji je na vystupu zprehazet (aspon trochu, aby nebyly zasebou).
>
> dekuji

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0542-3, 19.10.2005
Testovano: 20.10.2005 10:58:49