Instalace TeXlive 2004

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Oct 20 10:27:02 CEST 2005

On Thu, 20 Oct 2005, Pavel Dohnal wrote:

> Vyzkousel jsem prikaz fmtutil --all a ten hlasi dve chybove hhlasky
> 1) /texconfig/tcfmgr neni souborem ani adresarem
> 2) config file `fmtutil.cnf' not found
> Ten prvni soubor skutecne na celem pocitaci neni nikde, ale ten soubor
> fmtutil.cnf je v adresari /usr/TeX/texmf-var/web2c a do toho adresare
> ukazuje promenna TEXMFCNF.

Promenna TEXMFCNF musi ukazovat na adresar se souborem texmf.cnf, ktery je
v /usr/TeX/texmf/web2c. V souboru texmf.cnf jsou uvedeny cesty pro
knihovnu kpathsea, kterou pouzivaji vsechny programy a dozvedi se, kde
maji sve soubory hledat. Pokud chcete zjistit, kde fmtutil ocekava cnf
souobory, pouzijete prikaz:

kpsewhich -show-path cnf -progname fmtutil

> Vykaslat se na TeXlive a nainstalovat tetex me uz taky napadlo, ale toto
> prece take musi jit nejak vyresit.

Ja jsem to uspesne absolvoval na RH 6, RH 7, FC 2 a trech ruznych verzich
Debiana.

Jeste me napadla jedna (mozna dulezita) vec: vzdy jsem si pri instalaci
zaskrtnul, ze chci symlinky na binarky a man pages ve standardnich
adresarich. Binarky budou v /usr/bin, coz je v PATH dostatecne na zacatku
a fmtutil tedy nespusti binarky, ktere mi v pocitaci zbyly z instalace
systemu.

> S pozdravem
>    Pavel Dohnal

Zdenek Wagner