EPS na EPS

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Oct 20 06:48:51 CEST 2005

Dobry den,

dakujem vsetkym prispievatelom ohladne temy.

Zatial som ostal pri tom, ze zo zbytku
obrazka vyrobim najprv PS a ten potom ukladam na tu mapu. Tuto moznost
som si hned aj doprogramoval do editora (aby neukazal ten subor na
ktorom pracujem, ale nech z neho vyrobi PS a potom nech preklada dalsi
subor, kde to je spolu s mapou a ten potom vidim). Takto je to tiez OK.

Ale v buducnosti sa mozno pozrem na ten GIMP a aj na BMEPS. Teraz si
chcem doprogramovat, aby som mohol vytvarat viac vrstiev nez dva a to
tak, ze poukladam na seba (do rovnakeho bodu) PS subory (nie EPS, to
by bolo asi komplikovane). Teraz mam iba dva subory. V jednom su vsetky
prikazy bez textu a v druhom je textova cast (generovana cez
\begin{picture} .... \end{picture}. Zda sa mi, ze to bude koser. Skusil
som to s jednym suborom tak, ze som ho poukladal na seba (1, 2, 10, 100,
1000 krat). Do 100 som nezbadal v GS rozdiel, potom sa tam objavil velmi
malicky posun (medzi 0.01 a 0.001 mm),
co zrejme nebude vobec vadit. A jednotlive vrstvy spolu
nevytvoria vacsi subor (iba o malicko), v novom subore musi
byt iba

%!
%%BoundingBox: x y xx yy
a mozu nasledovat prikazy.