EPS na EPS

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Oct 19 13:21:01 CEST 2005

On Wed, 19 Oct 2005, Anton Surda wrote:

> Castokrat sa mi stava, ze nejaky EPS obrazok vymaze cast prislusnej
> strany vcitane sameho seba. Doteraz vsak vzdy zabralo, ked som vymazal
> useky, ktore obsahovali
> prikaz setpagedevice.

setpagedevice je prave jeden z operatoru, ktere do EPS nepatri. Vyhozeni
prislusne casti je spravnym resenim, protoze stejny nebo obdobny prikaz je
v dokumentu, do nehoz se EPS vklada. Potiz muze byt v tom, ze se tam
setpagedevice nemusi vyskytovat primo, ale muze to byt vlozeno pomoci
nejakych maker a v prologu je definice. Pak neni snadne najit, co se ma
vymazat.

> A. Surda

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz