Jeste k obtekani textu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Oct 18 09:56:26 CEST 2005

On Tue, 18 Oct 2005, Jaroslav Hajtmar wrote:

> Dobry den.
> Zacal jsem do texovskych dokumentu zaclenovat obrazky a  potreboval
> bych, aby je text obtekal. Posledne tu slo v diskuzi tema obtekani
> obrazku . Procital jsem to a navic vcera docela dlouhou dobu hledal na
> netu neco k obtekani v plainu. Nevim jestli jsem do googla zadaval
> spatna klicova slova, ale nic jsem nenasel.

TeXbook naruby, makro \oblom.

> Funguji LaTeXovske veci k obtekani (aspon nektere) taky v PlainTeXu (vse
> co jsem nachazel bylo vylozene zminovano k LaTeXu)... Prosim zkuste me
> nekdo odkazat na nejake relevantni info o teto problematice.

Tezko rici, nektere interaguji s \output rutinou, takze v principu by to
sic ozivit slo, ale mozna az po velkem usili. Makro \oblom je velmi
jednoduche a je v knize dokonale popsano, takze si ho muzete pripadne
upravit. Ja sam ho nekdy pouzivam i v LaTeXu, prave pro tu genialni
jednoduchost.

e-mail: wagner at cesnet.cz