BibTeX csplainnat.bst

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Sat Oct 15 20:32:44 CEST 2005

On Sat, 15 Oct 2005 13:51:22 +0200
  David Mudrak <mudrd8mz at uxit.pedf.cuni.cz> wrote:
> Hezky den vsem
>
> Pro sve vlastni ucely jsem zacal pracovat na BibTeX
>stylu, ktery by se
> co nejvice priblizoval norme CSN ISO 690 a zvyklostem
>pouzivanym pri
> uvadeni citaci v diplomovych a disertacnich pracich v
>humanitnich
> oborech.
>
> Styl vyuziva balik natbib umoznujici elegantni
>odkazovani na literaturu
> v textu (uvedena norma nezna odkazovani v hranatych
>zavorkach).
>
> Aktualni verze je vystavena na
> [...]

Dobry den,

ak si dobre pamatam, pre natbib sa daju nadefinovat
jazykove subory s priponou mbs (slovak.mbs, czech.mbs),
ktore sa potom daju vyuzit pri vytvarani bst suborov
programom makebst/custombib. Isli ste touto cestou, alebo
ste priamo editovali plainnat.bst? Metoda makebst je
zaujimava tym, ze si mozete vytvorit aj bst styly, ktore
sice nie su uplne podla normy, ale vydavatel casopisu to
ma tak rad.

M. Fikar