Instalace TeXlive 2004

Pavel Dohnal pavel.dohnal at isspbrno.cz
Tue Oct 18 07:08:18 CEST 2005

Dobry den,
mam problem s instalaci texlive na linuxu. Presne podle prirucky jsem
vlozil CD, spustil davku instal-tl.sh zvolil uplnou instalaci a
nainstaloval. Po dokonceni jsem zkousel prelozit nejjaky soubor, ale
vzdy mi preklad skoncil s hlasenim, ze chybi patricny soubor .fmt
Hlasil to i plain i latex i cslatex. Nevim co se stalo spatne, a proc po
uplne instalaci se prislusne soubory na pocitaci nenachazeji. Ani
jejjich vytvoreni pomoci fmtutil nebylo uspesne, program hlasi, ze nema
svuj konfiguracni soubor a hlasil nejakou cestu kde ho hleda, ale ta
cesta byla uplne jina, nez kde je TeX nainstalovany. Pri instalaci jsem
ponechal puvodni adresare.
Muze mi nekdo poradit co spravit aby TeX zacal fungovat? Hledal jsem v
archivu, ale nic jjsem nenasel, takze asi problem bude nekde u me.
S pozdravem
   Pavel Dohnal