chyba: no driver specified

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Nov 28 09:27:31 CET 2005

Zbynek Tonar napsal(a):

> Preji dobry den,
> pouzivam TeXLive 2003 pod Win2k uz delsi dobu. Znicehonic pri pokusu o
> preklad LaTeXoveho dokumentu cslatexem i pdfcslatexem dostanu chybovou
> hlasku:
>
> ! Package graphics Error: No driver specified.
>
> See the graphics package documentation for explanation.
> Type  H <return>  for immediate help.
>

> Zahlavi dotycneho dokumentu:
> \documentclass[a4paper,11pt]{article}
> \usepackage{czech}
> \usepackage[latin2]{inputenc}
> \usepackage{a4wide}
> \usepackage{amssymb}
> [...]

Dobry den.
Pro preklad cslatexem, pokud pak pouzivate dvips, doplnte do options k
\documentclass
volbu dvips, pro preklad pdftexem misto toho volbu pdftex.
Balicek graphicx nevi, pro co ma pripravit vystup.
Nekdy se dava implicitni hodnota do souboru graphics.cfg, ktery Vam
mozna zmizel,
proto ta hlaska. Pouceni najdete v manualu grfguide.ps.
Zdravi
                 Jaromir Kuben