Malicka anketa ohladom CS a LM fontov

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Nov 25 13:04:04 CET 2005

Dobry den
Ja zapomel uvest pri odeslani sve miniankety rozliseni tiskarny. To je
asi dulezity udaj (jak jsem zaregistroval nazory ucastniku diskuze)
Ja to vytiskl na 600DPI tiskarne OCE 3165. Docela by mne zajimalo i
rozliseni, kterym jste jim tiskl posuzovane predlohy Vy.
Je asi pravda, ze to co jsme udelali je asi dost subjektivni zalezitost,
ale prekvapilo mne, ze ja mel tak jednoznacny vysledek a Vy naopak
naprosto srovnatelny.
Predpokladal bych, ze to bylo tisknuto na 300DPI ne?
Jinak pripadne prosim odborniky o nazor na to, do jake miry muze byt
rozliseni tiskarny pro posouzeni takove veci, jak jsme my dva
prezentovali, dulezite. Pripada mi osobne, ze na kvalitnim papire budu
uz tezko pouhym okem bez lupy schopen porovnat kvalitu 600DPI a napr.
1200DPI. Nebo ano?? Nemuzu rici nebot kvalitnejsi laser. tiskarnu nemam
k dispozici.

Zdravi Jarda Hajtmar

Pavol Habuda napsal(a):

>Dobry den.
>
>Rovnako ako kolega, urobil som malicku anketu, ako sa komu pacia fonty CS, LM a CS->LM.
>
>Vysledok (6 ludi):
>2x - uplne rovnake, nevidia medzi nimi rozdiel
>2x - CS su lepsie, medzi dalsimi dvoma niet rozdiel
>2x - CS, CS->LM, LM .
>
>S pozdravom
>Pavol Habuda

>Yahoo! Mail - PC Magazine Editors' Choice 2005
>http://mail.yahoo.com
>

>---
>avast! Antivirus: Prichozi zprava cista.
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0547-4, 24.11.2005
Testovano: 25.11.2005 13:03:40