LM fonty a CSfonty, anketa nazoru

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Nov 22 12:01:39 CET 2005

On Tue, 22 Nov 2005, Jiri Rybicka wrote:

> Abych pravdu rekl, jsem stale velmi zklaman tim, jak jsou zacatecnici
> velmi tezce zkouseni jeste predtim, nez jim vypadne na obrazovce prvni
> ceska veta z nejake distribuce. Asi před dvema tydny jsem si dopisoval s
> nejakym nestastnikem, kteremu se neustale vypisovala nejaka priserna
> chybova hlaseni a nebyl schopen se dostat ke spravne cestine, kolega v
> praci, ktery presel na jiny stroj, si cele odpoledne hral s instalaci
> (neni zacatecnik), s mou vydatnou pomoci jsme to pak nejak rozchodili
> apod. Nikomu nejsem schopen rozumne vysvetlit, proc je tam nekde babel.sty
> [...]
Nikdy jsem nemel problemy v Linuxu ani v OS/2, protoze vse poustim z
prikazoveho radku, ale kdyz jsem nekomu instaloval TeXLive ve Windows,
narazil jsem na problemy, kdyz jsem na toolbar WinShelly nebo WinEdtu
nastavoval cslatex a pdfcslatex. Vzdy jsem tim stravil nekolik hodin,
protoze s kazdou verzi TL to chtelo neco trosku jineho :-(

Take se zacatecnikum tezko vysvetluje, proc maji najit babelovsky
czech.sty a slovak.sty a radsi je vymazat (v nekterych verzich TL to ve
Windows bylo nutne).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz