MikTeX a texmf.cnf

Antonin Karolik karolik at seznam.cz
Wed Nov 16 16:25:38 CET 2005

"Zdenek Wagner" <wagner at cesnet.cz> pise v diskusnim prispevku
news:200511161232.jAGCWUDJ071161 at relay.felk.cvut.cz...
> Vazeni kolegove,
> podival jsem se do pocitace s nainstalovanym MikTeXem a nikde jsem nenasel
> soubor texmf.cnf. Muzete mi sdelit, jak se konfiguruje? Obcas bych
> potreboval MikTeXakum radit...
>
> Zdenek Wagner
> e-mail: wagner at cesnet.cz

Jelikoz nejsem znalec TeXLive, nevim, co presne se v TeXLive nastavuje
pomoci souboru "texmf.cnf". Ja jsem tento soubor v MiKTeXu (pokud se dobre
pamatuju) nikdy nenasel. V MiKTeXu lze k jednotlivym programum nastavit
cesty a poradi jejich prohledavani v souboru "miktex.ini".

Jinak MiKTeX umoznuje do distribuce pridat dalsi texmf adresar (root)
prostrednictvim karty Roots v programu MiKTeX Options (mo.exe). Lze v nem
nastavit i poradi ve kterem se maji prohledavat. Pri standardni konfiguraci
jsou to localtexmf a texmf (prvni se hleda v localtexm a pote pripadne v
texmf).

Antonin Karolik