\dotfill a zalomeni radku

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Nov 10 09:57:03 CET 2005

Jejda... tak tohle je fakt trapas, opravdu je to presne to co potrebuju
. Sam jsem si nemyslel, ze je to tak jednoduche..
Je videt, ze mam LaTeXovske koreny ... tam se zalomeni radku udela
pomoci \\ ... o tom vim ... ale v Plainu mi tohle chybelo.
BTW: je opravdu \\ v LaTeXu to same jako \break ??? Matne si vzpominam,
ze jsem mel obcas se zalomenim radku pomoci \\ v LaTeXu problemy ale ted
uz nevim pri jake prilezitosti.

O pouziti primitiva \break v beznem textu slysim poprve ... a sam jsem
ho nikdy nepouzil...

Ach jo.. ;-]

Diky vsem moc.... Jarda...

Petr Olsak napsal(a):

> On Thu, 10 Nov 2005, Jaroslav Hajtmar wrote:
>
> Nevim jiste, zda to je to, co chcete, ale zkuste za 1000,-- Kc napsat
> (tesne) \break misto \par, tj.:
>
> text text text text \dotfill 1000,-- Kč\break
> text text text ...
>
> Zdravim
>
> Petr Olsak

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0545-1, 09.11.2005
Testovano: 10.11.2005 9:56:41