\dotfill a zalomeni radku

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu Nov 10 08:35:49 CET 2005

Jaroslav Hajtmar wrote:

> Dobry den.
>
> Potreboval bych poradit s mozna ne prilis standartnim resenim.
>
> Porebuju udelat \item odsazeni odstavcu a pritom v danych odstavcich
> pouzit \dotfill,
> (cimz musim natvrdo zalomit radek). Pote bych ovsem potreboval, aby se
> cely zbytek odstavce  az po dalsi vyskyt \item
> choval stejne jako pred zalomenim radku .
> Hral jsem si s \ hangindent a \ hangafter i s \ parindenty \ itemsep
> atd... ale nikdy se mi nepodarilo docilit zadaneho vysledku:
>
> Uvadim priklad:

> [...]

Dobry den,
   nemam zrovna cas to analyzovat podrobne, ale na prvni pohled je videt
jedna zasadni chyba: to co je za
\par v zadnem pripade neni "zbytek odstavce", ale je to zcela novy
odstavec pro ktery samozrejme
predchozi nastaveni \item neplati.

Pokud chcete vynutit zlom uvnitr odstavce, udelate to pomoci velke
zaporne penalty, nejsnaze
pomoci \brake. Zkuste  v uvedene  ukazce dat \brake na misto \par, treba
to bude to co potrebujete.

S pozdravem,

Lubos Kloc