editor obrazku pro TeX pro WinXP

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Nov 7 07:52:32 CET 2005

Jaroslav Hajtmar napsal(a):

> Dobry den.
> Dival jsem se na xfig pro MS Windows. Navod k instalaci  me odradil od
> toho abych se pustil do instalace na svoje XPcka. Poradte prosim nejakou
> pokud mozno Free alternativu pro kresleni velmi jednoduchych obrazku a
> schemat, ktere bych nasledne potreboval vkladat do svych PlainTeXovych
> dokumentu. Nejlepe ve formatu EPS.
> Diky Jarda Hajtmar

Dobry den.
Zalezi, o jaky typ obrazku jde. Pokud jsou popsatelne rozumne rovnicemi,
doporucuji balik mfpic. Vystup je univerzalni (plain, latex,...) a je to
eps.
Nejnovejsi verze je na http://comp.uark.edu/~luecking/tex/mfpic.html.
Ceska dokumentace k ponekud starsi verzi viz http://mirka.janik.cz/dp/
(vyslo tez ve Zpravodaji). Zde uvidite i ukazky, zda by Vam to vyhovovalo.

Zdravi
                Jaromir Kuben