Zarovnani na stred

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Sat Nov 5 13:08:23 CET 2005

Jiri Osoba wrote:
> \rlap{Skola}\hss\folio\hss\llap{Nazev testu}
>
> jO

Nebo:

\line{\rlap{\line{\hss\folio\hss}}%
Skola\hss Nazev testu}

Vtip je prostě v tom (v obou příkladech), že to centrování se děje
samostatně, odděleně od těch textů po okrajích, takže ty je nemohou
ovlivnit.

Marcel Svitalský

   Nebojte se šifrování - šifra je jako obálka na dopise.
   Osobní a důvěrné věci také nepíšete na pohlednici.
   GPG public key (ID 0xD98EC83A) fingerprint:
   3BEB 4658 A998 B9B3 3476  AD64 EF87 D0A5 D98E C83A