Linka mezi sloupci..

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Thu Nov 3 12:26:37 CET 2005

On Thu, 3 Nov 2005, Jaroslav Hajtmar wrote:

> DObry den.
> Koukal jsem v TBN na vicesloupcovou sazbu. Muzete mi nekdo poradit, jak
> dat mezi sloupce oddelovaci linku? Pokud uz tady neco podobneho slo,
> prosim o prominuti a o odkaz na reseni.
> Diky Jarda.

Tiez som sa inspiroval TBN pri vytvoreni dvoj(viac)stlpcoveho stylu, ale
uz sa nepamatam nakolko striktne som sa ho drzal.

V output routine asi budete mat nieco ako
\shipout\vbox{...  \vbox to\vsize{\hbox to \pagewidth{lavy stlpec \hfill
pravy stlpec}} ...}

Miesto \hfill dajte \hfill\vrule width0.4pt \hfill
 Sirka strany sa
samozrejme u vas moze volat inac sko \pagewidth.

Ak by ste chceli trcho inu dlzku ciary ako ve vyska stlpcov bude treba jej
vysku a hlbku napisat explicitne.

Zdravi

A. Surda