obrazky

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Nov 2 08:51:09 CET 2005

Pavel Ostrý wrote:

>Dobry den
>    potreboval bych do textu vlozit obrazek tak, aby ho text obtekal.
>Zjistil jsem, jak se to da udelat v ramci jednoho odstavce, ale nikde se
>nemuzu dopidit, jak to udelat (pokud je obrazek vetsi), pro vice odstavcu.
>
>druhy dotaz - jak se dostanu k archivu konference
>
>  diky
>    Pavel Ostry

Dobry den,

nepisete, zda to chcete delat v plainu nebo v LaTeXu. Pokud v plainu,
doporucuji
precist sekci 6.5 v TBN. Tam je na to makro vcetne podrobneho poisu, jak
funguje.
Obecne vzato, pokud chcete pracovat v plainu, je TBN zakladni priruckou
a ucebnici,
alespon podle meho nazoaru.

Jak k archivu konference, tak k elektronicke verzi TBN se dostanete pres web
sdruzeni: <http://www.cstug.cz>

S pranim uspechu,

Lubos Kloc