CSLaTeX a Babel

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Nov 1 20:46:42 CET 2005

On Tue, 1 Nov 2005, Petr Sojka wrote:

> Kdybys demagogicky nenasel spinu na latex, tak se neozvu.
> V duchu puvodniho mailu opakuji: jak csplain, tak latex pouzivaji
> k nalezeni souboru v TDS kpse knihovnu jelikoz oba formaty nacitaji
> alespon jeden soubor, jsou na tom ohledne potencialnich problemu
> s duplicitami souboru stejne. Korenem problemu puvodniho dotazu
> bylo duplicitni jmeno souboru czech.sty, ktere je mj. take pouzito
> v csplainu.

Z dovolenim doplnim: doufam, ze czech.sty nepouziva dnes uz skoro zadny
uzivatel csplainu. Ackoli je monstrum czech.sty vytvoreno i k moznemu
pouziti v plainu, snazil jsem se v mnoha svych dokumentech doporucit
uzivatelum csplainu czech.sty nepouzivat.

Z tohoto uhlu pohledu tedy mohu tvrdit, ze czech.sty je pouzivan asi
stejne v csplainu jako napriklad v conTeXtu. V obou dvou pripadech urcite
jde pouzit prikaz \input czech.sty, ale v obou to asi nikdo nebude
potrebovat.

Zdravim (bez nutnosti pracovat)

Petr Olsak