Zarovnani item nalevo

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Nov 30 13:02:25 CET 2005

Dobry den.
Lze nejakym zpusobem donutit PlainTeX, aby nazvy \item polozek
zarovnaval nalevo?
Je mi jasne, ze jsem se asi vyjadril problematicky, proto radeji
priklad, ze ktereho to bude asi na prvni pohled patrne :

\item{1.} asdfasdf
\item{10.} asdfasdf
\item{100.} asdfasdf

Potreboval bych, aby  popisy polozek, ktere maji mene cifer nezacinaly
odsazenim, ale byly zarovnany nalevo.
Samozrejme i za cenu toho, ze  nebudou  "strihat" zacatky odstavcu (i
kdyz asi bych byl radeji, kdyby i to zarovnani odstavcu pod sebou fungovalo)

Jen na vysvetlenou.: Saznim nejake testy, jejichz otazky cisluju a
spolecne s nabizenymi odpovedmi to zarovnavam vse doleva. Jednotlive
odstavce jsou dost vysoke na to, aby se nedalo postrehnout, ze okraje
odstavcu nejsou pod sebou, na druhe strane nevypada pekne, ze u
jednocifernych popisu to "nestriha" s nabizenymi odpovedmi.

Zkousel jsem to i bez \item - pak to samozrejme zarovnava doleva, ale
zase nemuzu vyuzit vyhodu prostredi item, ktere mi automaticky odsazuje
vsechny radky, ktere jsou pod sebou v odstavci.

Uff.. Doufam, ze alespon nekdo muj chaoticky dotaz pochopil

Diky - zdravi Jarda Hajtmar

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0548-0, 29.11.2005
Testovano: 30.11.2005 13:01:44