TeX a IPE

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Nov 11 21:35:05 CET 2005

Dobry den.
Muzete se mi prosim soukrome ozvat nekdo, kdo mate zkusenosti s editorem
obrazku IPE (http://ipe.compgeom.org/), ktery mi pred casem doporucil
pan Holub.
Potreboval bych jej rozchodit spolecne s LiveTeXem. Je to naprosto
uzasny nastroj, umi importovat i fig soubory, obrazky exportuje do EPS
naprosto sqele, zabiraji malo mista a daji se primo vkladat do epsboxu v
plainu.Ulozit obrazek s textem se mi ale zatim nepodarilo (text se
vklada jako nejaky LaTeXovsky label, ktery se pry nejak vyrendruje do
EPS ??? jestli jsem to blbe nepochopil). Potreboval bych s tim nejak
pichnout, uz jsem na tom stravil par hodin casu a zatim bezvysledne...
Pana Holuba jsem oslovil uz soukrome, ale rad bych se zeptal touto
cestou i jinych ucastniku teto konfery. Vzhledem k tomu, ze se jedna o
tema, ktere asi ostatni nebude moc zajimat, prosim o soukromy kontakt...

DIky Jarda Hajtmar

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0545-2, 11.11.2005
Testovano: 11.11.2005 21:34:48