VYRESENO - Problemy s \left( a \right) v ruznych prostredich

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Nov 8 14:46:39 CET 2005

On Mon, 7 Nov 2005, Lubos Kloc wrote:

> Ale vazne - jedno obecne ponauceni z toho plyne (nejen pro Vas): nez
> poslete to konference
> ukazku kodu, ktery podle Vas produkuje nejakou chybu, presvecte se, ze
> ji ta ukazka
> tak jak ji posilate skutecne produkuje. Pokud byste si to totiz zkusil
> (a zjistil,
> ze takto samotne to zadnou chybu nedela), mohlo Vas to v hledani
> nakopnout spravnym smerem.

Kdyz uz nad tim pripadem hledame nejake pouceni, dovolil bych si take
uvest jedno. Nez prevezmete cizi makro pro plain, zkuste si ho podrobne
nastudovat, ztotoznit se s nim a pak dejme tomu modifikovat podle sveho
nazoru a pouzivat. Rozhodne mi neprijde rozumne slepe obkreslovat kusy
kodu bez porozumeni do "knihovny" pouzivanych a aktivnich maker.

Ani jsem netusil, ze budu pres tuto konferenci odhalovat svou chybu ve
vlastnim makru kalibro.tex:-). Skutecne me nenapadlo, ze nekdo pouzije
obsah tohoto souboru bez toho, aniz by se drzel zasady uvedene vyse.

Obsah souboru kalibro.tex je _neodladene_ makro, protoze to neproslo
beznym pouzivanim. Skoncilo to aplikovanim jednoduchych testu, kde se
matematicke \left...\right nevyskytlo. Pak zakaznik prestal mit o tuto vec
zajem, takze to zustalo v tomto syrovem stavu. Je zrejme, ze pokud by
zakaznik pouzil \right v matematice a ohlasil mi chybu, obratem bych mu
ji opravil a problem bych neresil verejne pres tuto konferenci:-).

K ostremu provozu toho makra kalibro.tex skutecne nedoslo, takze s nim
prosim zachazejte obezretne. Jak se ukazalo, jsou v nem chyby.

Zdravim

Petr Olsak