Zarovnani na stred

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sat Nov 5 08:05:06 CET 2005

Dobry den..
Omlouvam se asi za dost stupidni otazku, ale doted jsem na podobny
problem nenarazil a proto me to ted dost zarazilo.
potrebuju v PlainTeXu zarovnat na stred cislo stranky umistene v zapati
pomoci pruznych mezer, nebot na leve a na prave strane zapati mam nejaky
text.
Pr.
Skola \hfil \the\pageno \hfil Nazev testu

Problem je, ze se cislo stranky neda doprostred ale vic doleva, nebot
text na prave strane je Podstatne delsi nez na leve... Existuje neco
jako pruzna mezera, ktera nebere jako referencni bod levy okraj praveho
boxu ale pravy okraj praveho boxu??

Pripada mi, ze je to asi dost zakladni vec, ale nikdy jsem zatim nic
takoveho nepotrebovat.. Mohl bych si samozrejme spocitat sirku praveho a
leveho boxu a pozici stredu stranky na zaklade toho vypocitat (Nazev
testu neni porad stejny!!!), ale pripada mi, ze by to mohlo v Plainu jit
lepe a efektivneji...
Diky vsem za pripadnou odpoved...
Jarda Hajtmar

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0544-8, 04.11.2005
Testovano: 5.11.2005 8:04:35