Minipage v plainu...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue May 24 15:25:15 CEST 2005

Diky
Tusil jsem ze to bude tak trochu trapny dotaz, ale ze to bude takhle
jednoduche jsem netusil .. .sorry  :-)
Je pravda , ze jsem zkousel pouzivat hboxy i vboxy.. ale nikdy se mi to
nezalamovalo asi jsem tam delal neco spatne..
Kazdopadne jeste jednou diky, ze se venujete i takovym zacatecnikum jako
jsem ja...
Je zajimave, jak moc se citim omezen tim, ze jsem doted pouzival jen
LaTeX..
Jarda Hajtmar

Vit Zyka napsal(a):

> \vbox to10cm{\hsize=8cm
>   Nejaky text.
> }
>
> Vitek Zyka
>

> ---
> avast! Antivirus: Prichozi zprava cista.
> Virova databaze (VPS): 0521-1, 24.05.2005
> Testovano: 24.5.2005 14:41:52
> avast! (c) copyright 2000-2004 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0521-1, 24.05.2005
Testovano: 24.5.2005 15:24:55