kruzok nad u

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri May 13 10:08:16 CEST 2005

On Fri, 13 May 2005, Robert Marik wrote:

> Dobry den, znamena to, ze "\accent23 u" muze dopadnout pri pouziti
> nekterych balicku spatne a \r{u} dopadne vzdycky dobre, at je kodovani
> jake chce?
>
> Zajima me to, protoze jsem zkousel napsat cesky styl pro exerquiz.sty a
> pouzil jsem tam ten \accent23 u . Tak ted nevim, jestli to nemam spatne.

Nezavisi to na balicku, ale na pouzitych fontech. Primitiv \accent23 rika,
ze se ma vzit z aktualniho fontu znak s dekadickym kodem 23 a pouzit jako
akcent nad nasledujici token. Makro \r je naprogramovano tak, ze si ze
souboru *.enc, patricimu k aktualnimu fontu, zjisti kod znaku krouzek a
pouzije jej jako akcent pro token, ktery je parametrem makra.

> Dekuji za odpoved.
>
> Robert Marik

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz