Zmena matematickeho fontu

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon May 9 16:36:06 CEST 2005

Dobry den,
mandp0am at artax.karlin.mff.cuni.cz wrote:

>Zdravim!
>
>Existuje nejaky zpusob, jak menit font uvnitr matematicke sazby?
>Problem je v tom, ze se cely matematicky material sazi fontem aktualnim
>pri jeho uzavirani.

To snad ne. To by se toho v matematice mnoho nevysazelo. Nejsem si jist,
jestli jsem
vas spravne pochopil, ale doporucuji oddil v TBN, ktery o fontech a
jejich rodinach
v matematicke sazbe pojednava dost podrobne. Mate k dispozici nejmene 8
rodin
matematickych fontu (rodiny 8 az 15), ktere si muzete libovolne definovat
a v matematickem modu mezi nimi prepinat.

Preji pekny den,

Lubos Kloc