umisteni popisku tabulky off-topic poznamka

Josef Krob Josef.Krob at phil.muni.cz
Sat May 21 13:01:16 CEST 2005

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "umisteni popisku tabulky"
ze dne 20. května 2005 v 21:48:01, ve kterém se psalo:

> Dobrý den,
> dostal jsem na vás kontakt, že se na vás můžu obrátit s prosbou ohledně
> latexu.

> Právě dělám bakalářskou práci a můj vedoucí si vymyslel, že mám umístit
> popisky tabulky na levý okraj stánky ( případně tabulky ).

A kdyz uz sazite TeXem, tak i pravopisne/typograficky spravne se
zavorkami (text v zavorkach se neoddeluje mezerou od zavorek).

sobota 21. května 2005 v 12:59:01
Zdraví Josef Krob - e-mail: Josef.Krob at phil.muni.cz
Katedra filosofie: http://www.phil.muni.cz/fil
Osobní web: http://www.phil.muni.cz/~jokr