Test stringu pomoci \ifx ...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed May 11 10:09:47 CEST 2005

Dobry den.
Prosim o Vase rady ohledne uziti podminky \IFX pro testovani toho, zda
je vstupni parametr roven nejakemu viceznakovemu retezci.
Nakonec jsem to rozchodil tak, ze jsem z retezcu, ktere jsem chtel
testovat,  udelal tokeny pomoci definic.. pak uz to pomoci \ifx slo
zjistit. Existuje nejake jine rozumejsi reseni, jak zjistit, ze vstupni
parametr (ktery musim nejdriv vyexpandovat) je roven nejakemu
viceznakovemu retezci??
Moje reseni, ktere nahodou funguje :-) :

\def\celkovehodnoceni#1{\edef\a{\e[Pripona]}\edef\temp{#1}% nejdriv
vyexpandovat parametr
\def\PV{PV}\def\P{P}\def\N{N}\def\NK{NK}% udelat z retezcu "PV","P","N"
a "NK" tokeny
\ifx\PV\temp prospěl\a\ s vyznamenáním\fi% a ted uz lze testovat, zda
vstupni parametr (v \temp) je roven tokenu \PV, \P, ...atd.
\ifx\P\temp prospěl\a\ \fi%
\ifx\N\temp neprospěl\a\ \fi%
\ifx\NK\temp neklasifikován\a\ \fi%
}

PS: napadlo me uzit i tokenregistru, ale to se mi nakonec nepodarilo
rozchodit...
Jinak by bylo rozumne pouzit \ifcase, ale bohuzel mam ta data v textove
podobe ... a koneckoncu me to zajima i z hlediska  dalsiho mozneho
vyuziti nekdy v budoucnosti...

Diky vsem za radu ...
Jarda Hajtmar

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0519-1, 10.05.2005
Testovano: 11.5.2005 10:09:01