Makro na podbarveny text

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Mar 17 10:47:39 CET 2005

On Thu, 17 Mar 2005, Zdenek Wagner wrote:

> To by chtelo zasahnout do zdrojaku dvips, pokud by to mel delat sam. Navic
> je to reseno tak, ze TeX do DVI vlozi \special s PS kodem, ktery dvips
> nijak neprohlizi, jen jej zapise do PS. Nevi tedy, ze se jedna o zmenu

Podla mna to ide jednoducho (nemusi sa siahnut na DVIPS). DVIPS
oznackuje kazdu stranu - ja vidim %%Page: xx xx, pred nou
dakde je nastavena nasa posledna farba (ktoru si zapamatame),
po nej je zle prenesena farba z \even\oddhead. Ked ju nas programcek
nacita, nevypise ju do vysledneho PS, ale da tam tu zapamatanu. A je to.
To je asi vsetko, takto dookola do konca PS suboru.

> To je zalezitost jine strategie zobrazovani. Acrobat je vice zameren na
> rychlost, pokud ma dobre vyrobeny PDF. v gsview zalezi na rychlosti
> procesor a vykonu operacniho systemu, v nemz se pousti. Gsview
> predpoklada, ze uzivatel chce videt alespon neco co nejdrive, takze v
> okamziku, kdy se renderuje neco slozitejsiho, gsview zobrazi tu cast
> stranky, kterou jiz ma hotovou. Je na to parametr, kterym lze toto chovani

tuto vlastnost sa da vyuzit (asi - uz som sa s tym babral) na animacie.

> vypnout. Z hlavy to nevim, nikdy jsem to nezkousel, ale je to nekde v
> manualu.

Zdravi
Ladislav Bitto