vodici tecky v tabulce

Libor Hendrych lhen at centrum.cz
Wed Mar 9 15:53:36 CET 2005

Dekuji za odpoved,

v TeXbook naruby jsem vyhledal odkaz na \halign to sirka a pouzil
nasledovne:
---------------------
\halign to 10cm{\tabskip=0pt plus1fil#&\tabskip=0pt\hbox to
3cm{\dotfill}#&\hfill#&\hskip 5pt#&\hbox to 3cm{\dotfill}#&\hfill#\cr
a & A & 1000~kg & b & B & 1500~kg\cr
c & C & 500~kg & d & D & 400~kg\cr}
cimz jsem do tabulky dostal i vodici tecky presne tak, jak jsou definovany
pomoci \dotfill.

Moje otazka nyni zni, jak se zbavim pevne delky v \hbox to 3cm{\dotfill}?
Cim mohu nahradit dane 3cm, aby se tecky rozlozily presne do vymezene
mezery? Jinak jsem jiz s vysledkem docela spokojen.

Dekuji za dalsi odkazy a rady
Libor Hendrych