No subject

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu Mar 3 15:53:25 CET 2005

Jen bych doplnil, ze zrejme nemate v instalaci virtualni Palatino v
kodovani .8r, ale v kodovani
.8z pro cestinu. Takze dvips ten font nenjde a  nahradi ho cmr10. To
ovsem rozhodne
neni "nejaky hnusny font", ale pokud se nacpe do metriky Palatina,
vznikne bramboracka.

Jeste bych (trochu O.T.) rad podotkl, ze je vhodne napsat do zpravy pro
konferenci nejaky vystizny predmet.
Myslim, ze zprava s "No subject" a odesilatelem "News Admin" se v mnoha
pripadech ocitne
bez cteni v kosi na spam.