fedora a UTF8

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Mar 3 10:08:26 CET 2005

On Thu, 3 Mar 2005, Matous Jan Fialka wrote:

> iconv?

iconv je resenim, pokud nezapomenete, ze musite kazdy zdrojovy soubor
predem prekonvertovat a stejne tak musite prekonvertovat log, pokud si v
nem chcete cist, taku se da pouzit luit. Pro LaTeX existuje belicek
ucs.sty, ktery to resi pomoci aktivnich znaku. To nejlepsi jsem si ale
nechal na konec -- encTeX od Petra Olsaka (viz Zpravodaj 2/2003). Mate jej
na TeXLive 2004 i v dostatecne novem tetexu, ale mozna jej musite
aktivovat pri generovani formatu.

e-mail: wagner at cesnet.cz