prva chybicka??

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Mar 29 14:06:56 CEST 2005

Dobry den,

asi pred 14 rokmi som vytvoril v LaTeXu jednoduche logo ustavu.
Su tam okrem ineho aj prikazy \circle a \circle*. Poprosili ma
o dajake zmeny a bumm. \circle vyzera ako rozsypany caj. Neprisiel
som nato, ze kde je chyba. Doteraz mi to islo bez problemov a na
tomto novom stroji (s WIN XP) uz nie (az teraz som pouzil \circle).

\circle asi posklada kruh zo styroch casti - teraz vidim kazdu cast
dakde inde a teda nevytvoria kruh.

Opravil som to na starom stroji,
ale neda mi to pokoja. To iste sa deje, ked pustim MIKTeX. Vymenil som
uz vsetko, co ma napadlo (TFM, EXE subory, PFB, MAP...).

Stretol sa s tymto uz niekto, alebo je to specialita mojho stroja.

Zdravi
Ladislav Bitto