test prazdneho znaku

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Jun 20 13:03:07 CEST 2005

Diky za rady i komentare... je to poucne.
Zkousel jsem prvni radu ale bohuzel mi to nefunguje... ale asi z jineho
duvodu nez ze by to bylo spatne. Problem je, ze mam to makro
\testujproskrtnuti jako parametr dalsiho makra a tam se mu neco
nelibi... pise mi to hlasku ...

! Undefined control sequence.
\testujproskrtnuti #1->\def \test
                                  {#1}\ifx \test \nic \hbox
to3.5cm{\cleader...

\row #1 #2->\edef \temptext {#2
                               } \textabs {\the \atx } {#1} {\temptext }
\vypisznamky ...ont \testujproskrtnuti {\e [VP1]}}
                                                   \row {\the
\druhysloupeci...

\printaction ...shlavicku \vypiszaka \vypisznamky
                                                  \par \vfil \break
\null \p...

coz je divny nebot jinak vse predtim fungovalo, ale to je asi zase muj
stary znamy problem s nezvladnutou expanzi ... :-) ... to uz asi resit
nebudu ... to by asi bylo nad me sily..

Ale ten druhy priklad FUNGUJE SQELE!!!... Vzhledem k tomu, ze zadna
matika tam neni tak je to bezva... a funkcni ...
Jeste jednou diky mnohokrat za vyreseni meho problemu a za poucny komentar.
Zdravi Jarda Hajtmar

Zdenek Wagner napsal(a):

>\null je prazdny box, coz neni to, co potrebujete. Mate nekolik moznosti.
>
>1. Nadefinujete si prazdne makro, napr.
>
>\def\nic{}
>
>V definici makra udelate tento test:
>
>\def\makro#1{\def\test{#1}%
>  \ifx\test\nic
>       % prazdny parametr
>  \else
>       % neprazdny parametr
>  \fi
>}
>
>2. Pokud parametr obsahuje pouze "slusne znaky", tj. neni v nem
>matematika, muzete test udelat takto:

> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0524-6, 18.06.2005
Testovano: 20.6.2005 13:02:48