definice cesty s mezerou

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Jun 17 13:13:35 CEST 2005

On Fri, 17 Jun 2005 hospodka at fel.cvut.cz wrote:

> Preji pekne odpoledne,
>
> mam problem, se ketrym si nevm rady.
>
> Potrebuji umistit obrazky, ktere pak budu zpracovavat LaTeXem do specifikovaneho
> adresare. Vse pod OS Win XP.
>
> Obrazky se budou zarazovat pouzitim \includegraphics{\dir obrazek.eps}.
> Pokud nastavim cestu napr, takto \def\dir{c:/figs/}, vse funguje jak ma.
>
> Potiz je v tom, ze ja potrebuji nastavit cestu, "ve ktere jsou mezery", tedy
> napr. takto:
> \def\dir{c:/Program Files/Maple 9.5/Lib/syntfil/figs/}

Viz TeXbook -- jmeno includovaneho souboru konci prvni mezerou bez ohledu
na kategorii, tj. toto nejde. Muzete jedine pouzit zkracena osmiznakova
jmena adresaru, ale vzath mezi dlouhymi a kratkymi jmeny je zavisly na
historii vytvareni a mazani souboru, takze se muzete dockat nemilych
prekvapeni. doporucil bych vkladat obrazky do rozumne pojmenovaneho
adresare, pripadne pouzit makefile ci antfile na jejich prestehovani.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz