teTeX 3 a psfonts.map

Jan Kasprzak kas at fi.muni.cz
Thu Jun 16 13:04:57 CEST 2005

Vit Zyka wrote:
:  Jan Kasprzak wrote:
: > 	Dobry den,
: >
: > 	mam ve Fedore 4 novy teTeX 3.0, a potreboval bych zjistit,
: > jak korektne pridavat veci do psfonts.map. Uz jsem prisel na to,
: > ze existuje updmap a updmap-sys, ale stejne je potreba prislusnou
: > mapu "mujfont.map" pridavat do nejakeho globalniho updmap.cfg
: > (nastesti odebirat neni nutne davkove, existuje updmap-sys --syncwithtrees).
: > Muj dotaz je: existuje nejaky zpusob jak se vyhnout rucnimu zapisu
: > do updmap.cfg? Neco jako ze bych "mujfont.map" umistil do nejakeho
: > adresare, odkud by se braly proste _vsechny_ soubory *.map?
:
:  Pokud je *.map v ceste (tj. nekde ...texmf*/fonts/map//) pak
:
:     updmap --enable Map mujfont.map
:
	Jo, tohle je presne ono - dekuji!

	Dokumentaci jsem cetl, ale zda se ze ne dost pozorne ...

-Jan Kasprzak

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //