\@afterindenttrue

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Thu Jun 16 10:54:35 CEST 2005

Myslim, ze na to snad ani balicek treba nebude. Problem je vcelku jasny

v definici prikazu \@afterheading ktery to ma na starosti je

      \if at afterindent \else
        {\setbox\z@\lastbox}%
      \fi

pokud tuto podminku vyhodim, je vse jak potrebuji. Moje otazka je, jak zajistit,
aby tato podminka vysla true, coz bude elegantnejsi, nez predefinovavt cely
prikaz \@afterheading.

Zkousel jsem neco jako \let\@afterindenttrue=\iftrue, ale asi je to volovina.

                 Jiri Hospodka