footnote

Pavol Habuda bzucino at yahoo.com
Fri Jun 3 09:12:08 CEST 2005

Footnote nefunguju, pretoze su vovnutri skupiny.

Skuste daco taketo:

\let\oldfootnote\footnote

\def\footnote#1#2{#1 % vysadza cislo v aktualnom mieste
\xdef\myfootnote{\oldfootnote{}{#2}}
\aftergroup\myfootnote}

Robim to z hlavy, ale ide o to, ze najprv vysadzate znak,
pod ktorym je footnote vedeny pod ciarou. nasledne expandujete
footnote a tu vlozite pomocou aftergroup do zasobniku,
ktory sa vysype po ukonceni skupiny.

S pozdravom
Pavol Habuda