Jak zjistit penaltu \vboxu II

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Jun 1 10:36:44 CEST 2005

Vit Zyka wrote:

> Hadam, ze vam nejde o penalty, ale o demerits a badness. Podivejte se na
> \badness a rozklad boxu v TBN.
>
> Vitek Zyka

Ja bych to formuloval takto: lze po dokonceni algoritmu radkoveho zlomu
zjistit, zda byl algoritmus uspesny nebo musel ponechat nejaky radek
preteceny?
Priznam se, ze odpoved neznam. (Lze to samozrejme zjistit ctenim logu,
ale o to tu nejde).

Jedine, co me v teto chvili napada, je dosti krecovity trik:
predefinovani primitivu
\vrule tak, aby misto (nebo soucasne s) vykreslenim "slagu" nastavil
nejaky registr.

Existuje jine reseni?

Pekny den vsem,

Lubos Kloc