unicode a mapovani znaku

Arnost Stedry arnost at cs.cas.cz
Tue Jun 14 22:15:48 CEST 2005

Dobry den,

snazim se vyrobit sadu kodovani pro pohodlnou praci s truetypy

bohuzel prilis casto pri pouziti ttf2tfm narazim na hlasky typu:

ttf2tfm: WARNING: Cannot find character `afii10094'
         specified in input encoding.

pripadne

ttf2tfm: WARNING: Cannot find character `cyrbreve'

pricemz urcite vim, ze hledany znak se ve fontu urcite nachazi, pouze
pod jinym jmenem. nevite, jestli lze
v .enc  souboru pouzit odkaz na cislo znaku?

inspiraci jsem hledal hlavne v projektu MinionPro
http://cvs.berlios.de/cgi-bin/viewcvs.cgi/minionpro/MinionPro/enc/#dirlist

tam bohuzel pouzivaji  odkaz typu /uni03C2 ktery mne take nefunguje

Arnost Stedry