PS -> PDF & Azbuka

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Fri Jul 29 21:57:31 CEST 2005

Zdenek Wagner wrote:

> LaTeX o fontech v zasade nic nevi, spokoji se s TFM, dulezite je to v
> dvips. Musite mit soubory *.pfb a pridat je do psfonts.map. Podobne je to
> s pdfTeXem, ale s nim mam jen mizive zkusenosti, musel bych nekde hodne

Ve starych verzich pdftexu mate pdffonts.map nebo od verze 1.20 muzete
pouzit

\pdfmapfile{+vas_map_soubor.map}

Vit Zyka

> patrat, jak tam ty informace pridat.

> Zdenek Wagner
> e-mail: wagner at cesnet.cz
>
> see also http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/
>          http://icebearsoft.euweb.cz

Ing. Vít Zýka, Ph.D.                         TYPOkvítek

database publishing              databazove publikovani
data maintaining and typesetting in typographic quality
priprava dat a jejich sazba v typograficke kvalite

tel.: (+420) 777 198 189     www: http://typokvitek.com