expandafter

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Fri Jul 22 11:56:13 CEST 2005

Miroslav Šulc wrote:
> Dobrý den, mohl by mi prosím někdo jako začínajícímu uživateli poradit, proč nefunguje následující konstrukce,
> \expandafter\let \csname makroA\endcsname\csname \makroB\endcsname

Po provedeni \expandafter zbude ve vstupni fronte
   \let\makroA\csname\makroB\endcsname
takze priradite
   \makroA=\csname
a ve fronte zbude
   \makroB\endcsname
a \endcsname bez \csname zpusobi chybu.

> ale je nutné psát
> \expandafter\let \csname makroA\expandafter\endcsname\csname \makroB\endcsname

To jsem ani netusil, ze jde takto rovnou zapsat to druhe \expandafter
mezi \csname a \endcsname. Je to elegantni, clovek se vyhne mnoha dalsim
\expandafterum.

Vit Zyka

> ?
> Děkuji za případnou odpověď. Miroslav Šulc

Ing. Vít Zýka, Ph.D.                         TYPOkvítek

database publishing              databazove publikovani
data maintaining and typesetting in typographic quality
priprava dat a jejich sazba v typograficke kvalite

tel.: (+420) 777 198 189     www: http://typokvitek.com