Diplomova prace - oboustranne / jednostranne

Tomas Penicka tomik at linux.fjfi.cvut.cz
Mon Jul 11 10:01:20 CEST 2005

V tomto ohledu, bych to videl tak, ze se musite zachovat podle toho, co chce
skola. Doufam, ze Vam alespon dovoli tisknout na skolni tiskarne (a na
skolni papir). Vsichni lide, kteri budou praci hodnotit, jsou zvykli na
jednostranny format a oboustranny tisk by je mohl lehce nastvat.

Napada me jediny duvod pro jednostranny tisk--kdyz chce oponent udelat
delsi poznamku, tak ma nalevo prazdnou stranku. (A druhy duvod je ten, ze
ti, co o tom rozhoduji nevedi, ze neexistuje jenom Word...; tam by vysledek
aby vypadal uboze.)

  Tomas

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!