Diplomova prace - oboustranne / jednostranne

Petr Ruzicka ruzickap at volny.cz
Sun Jul 10 19:01:11 CEST 2005

Dobry den.
Omlouvam se za "neTeXovske" tema, ale neznam jinou konferenci, ktera se
zabyva typografii a kam bych se mohl obratit. Je zde mnoho
odborniku, kteri se touto oblasti zabyvaji a kteri by mohli poskytnout
odpoved.

Muj dotaz je ohledne tisteni diplomove prace a jestli je mozne
odevzdat ji vytistenou a svazanou oboustranne / jednostranne.

V techto nasledujicich strankach (po vyhledani retezce "stran") se pise,
ze by mela byt diplomova prace tistena a odevzdana jenostranne:

http://www.ft.vslib.cz/study/pokyny_diplomova_prace/diplomova_prace.pdf#page=5
http://web.telecom.cz/muzeumbeskyd/autoripvo.htm
http://apleko.blogspot.com/2003_02_01_apleko_archive.html
http://info.sks.cz/users/ku/ABSOL/abs.htm
http://fss.muni.cz/psych/phprs/storage/pokyny_b_dp_2005.pdf#page=6

Zde se pise ze se zpravidla tiskne jednostranne:
http://www.fi.muni.cz/studium/bcmgr/bakalarska_prace/prace_rady.xhtml#typografie

Zde se doporucuje tisknout praci oboustranne:
http://old.mendelu.cz/~rybicka/zpract/dipp.ps

Muze mi nekdo objasnit proc netisknout diplomovou praci oboustranne?

V mnohych vyse zminenych dokumentech je patrne, ze jsou "opisovany" od
sebe, nebo mozna brany z nejake normy. Doba, kdy se diplomove prace
psaly na stroji nebo v ASCII textu je jiz davno za nami a tiskarny jiz
umi automaticky obracet listy (samozrejme zalezi na typu).

Sam jsem ji napsal oboustranne za pouziti tohoto stylu:
(http://old.mendelu.cz/~rybicka/zpract/dippiso/dipp.sty), ktery ji
naformatoval pro spravne oboustranne vytisteni.
Nanestesti muj vedouci diplomove prace neni stejneho nazoru a
oboustrannou variantu neschvaluje...

Dekuji za odpoved

S pozdravem PetrR

p.s. Pokud je toto tema nevyhovujici a zavadejici, doufam ze prislusni
admini tento prispevek odstrani.