Preklad terminu 'tagged pdf'

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Mon Jan 31 13:12:18 CET 2005

Zdenek Wagner wrote:

> Tim si nejsem tak jist. Z hlediska dalsiho zpracovani je jedno, jestli
>
> V principu si dovedu predstavit stoprocentne strukturovany zapis:

> znak='.'/></para>

Slova se musi tagovat automaticky, neni v lidskych silach to psat rucne.

Jasne, ze to take muzeme tagovat texem. Jenze tech tagu bude dost, treba
zacatek a konec odstavce nejsme v texu zvykli znacit. Take zacatek a
konec radku tabulky. Psani to samozreme neusetri, ale lze pred
zpracovanim snadno overit, zda jsme tagovani napsali syntakticky
spravne. V tom vidim tu vhodnost XML.

Vitek Zyka