Tabulka a obrazek vedle sebe

Vit Zyka vit.zyka at seznam.cz
Wed Jan 19 09:21:01 CET 2005

Tomas Zahradnicky wrote:
> Zdravim vsechny priznivce TeXu,
>
> ke kterym se obracim s problemem, ktery me trapi. Mam LaTeXovou
> tabulku a PDFko s volt-amperovou charakteristikou. Ty bych chtel dat
> vedle sebe s tim, ze je vystredim vertikalne na spodek, tedy oboji na
> baseline. Domnival jsem se, ze bude stacit, kdyz si ulozim tabulku do
> jednoho boxu (box0) a obrazek do druheho (box1) a pak udelam:
>
> \noindent\hbox to\hsize{\hss\vbox to\maxHeight{\vss\box0}\hss\vbox
> to\maxHeight{\vss\box1}\hss}
>
> kde maxHeight = MAX(ht0+dp0,ht1+dp1). Problem je v tom, ze se mi
> [...]

Zkuste:

Plain:
\noindent\hbox to\hsize{\hss\raise\dp0\box0\hss\raise\dp1\box1\hss}
(pripadne jeste dejte vnitrek hboxu do vboxu zmerene vysky, jak jste to mel)

LaTeX:
tabulku i obrazek dejte do minipage. V ni muzete parametricky zadat, kam
se ma obsah vertikalne zarovnavat. Priklad je v peknem manualu
http://tex.loria.fr/graph-pack/epslatex.pdf

Vitek Zyka