Cross-file odkazy v PDF

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Jan 18 15:32:02 CET 2005

cechyn napsal(a):

>Pouzitim baliku hyperref se mi nepodarilo vytvoril odkazy mezi dvema
>PDF soubory.
>Muj cil je, aby se po kliknuti na odkaz v jednom souboru otevrel jiny
>PDF soubor.
>Bohuzel prikazem \href se po kliknuti vzdy otevre prohlizec a snazi
>uvedeny souboru stahovat pres http protokol.
>              Mohl by nekdo poradit ???
>
>                      Diky moc
>                                  Cechyn

To ale funguje, podivejte se na ukazkove soubory, ktere jsou soucasti
instalacniho
baliku hyperref. Napr. soubor test1.tex a test2.tex. test1.pdf pak
odskakuje do test2.pdf.
Je tam hned nekolik ukazek, jak to udelat, napr.
\href{file:test2#page.2}{See page  2 in file test2},
a pod. Najdete si prislusne misto ve zdrojaku test1.tex.
Zdravi
                 Jaromir Kuben