\ifthenelse a radkovy zlom

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Sun Jan 16 00:48:19 CET 2005

On Fri, Jan 14, 2005 at 11:25:01AM +0100, Petr Dusek wrote:
>    Ma takovyto problem: v LaTeXu pouzivam makro \ifthenelse. Bohuzel,
> pokud parametr meho makra, ktery testuju, obsahuje radkovy zlom,

Jaky by to mohlo mit vliv?

Asi myslite spis \par. Ovsem \ifthenelse je \long, tudiz
jeho argumenty mohou obsahovat \par. Vase makro ale zrejme
ne. Definujte ho

  \long\def\makro...

namisto

  \def\makro...

>    Mohl by mi nekdo ze zkusenych poradit, jak to obejit, pripadne co
> udelat jinak?

Jinak se to snadno udela i normalnimi primitivy TeXu (i kdyz
tohle asi nedela *presne* totez)

  \def\u{undefined}
  \long\def\foo#1{\def\tmp{#1}\ifx\u\tmp \else Hodnota: #1\fi}

Yeti

--
Dynamic IP address is not a crime.