gif -> ps

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Thu Jan 13 10:37:19 CET 2005

> dozvedel jsem se zde, ze existuji konvertitka jpeg -> ps pouzivajici ve
> vystupu ASCII85, cimz se dostane podstatne mensi soubor. Nevite nekdo o
> necem podobnem pro konverzi gif -> ps?

Prevedeme gif na png a pak:

  1. Nejbezpecnejsi pro dvips a latex je:
        JPG => EPS: jpeg2ps -h
        PNG => EPS: bmeps -p 2 -e r

  2. Tohle zdvipsovane obcas neprojde tiskarnou:
        JPG => EPS: jpeg2ps
        PNG => EPS: bmeps -p 2 -e 8r
     Na vine je zrejme dvips, ktery to smeti nejak pozre? Ale v ghostscriptu
     to funguje OK, jen ten clanek obcas neprojede tiskarnou, zvlaste je-li
     jeste navic prohnan nejakym tim pstops.

     OTAZKA: Jak se da dvips donutit, aby bral v poradku 8bitove obrazky?

  3. Neprenosne, vyzaduje PS level 3:
        PNG => EPS: bmeps -p 3 -e 8f

---
Petr Mikulik